Opis produktu

Biuro Obsługi Klienta mieszczące się w Ratuszu, punkty informacyjne na przyłączonych terenach, specjalna infolinia, adres e-mail, materiały informacyjne kolportowane do wszystkich nowych mieszkańców oraz programy informacyjne w regionalnych mediach. Oto kompleksowy przekaz, jaki szykujemy w naszej kampanii informacyjnej dotyczącej poszerzenia granic Opola.

Jeżeli macie Państwo pytania dotyczące poszerzenia granic Opola zapraszamy do skorzystania z infolinii: 77 44-55-910 lub kontaktu za pośrednictwem poczty email: opolenowe@um.opole.pl

W obecnych lokalizacjach Urzędu Miasta w zależności od rodzaju sprawy. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie internetowej www.opole.pl  lub telefonicznie pod numerem  infolinii  77 44 55 910. Pytania w sprawie powiększenia Opola można przesyłać również za pośrednictwem poczty email: opolenowe@um.opole.pl  i platformy elektronicznej ePUAP i  PeUP.

Godziny urzędowania: poniedziałek – środa od 7.30 do 15.30; czwartek od 7.30 do 17.00 oraz piątek od 7.30 do 14.00.

Na wizytę w urzędzie można umówić się przez internet. Obecnie jest to możliwe w odniesieniu do Wydziału Komunikacji. Do końca roku urząd planuje włączyć kolejne wydziały do platformy znajdującej się pod adresem: http://wizytawurzedzie.um.opole.pl/

W obecnym miejscu, tj. w Ratuszu (Biuro Obsługi Klienta), a także w punktach informacyjnych zlokalizowanych czasowo w jednostkach oświatowych znajdujących się na terenach przyłączonych sołectw. Punkty te szczególnie będą pomocne dla mieszkańców, którzy nie mają możliwości skorzystania z uzyskania informacji w Urzędzie Miasta w Opolu.  Miejsca takie planujemy uruchomić  od stycznia 2017 r. i utrzymać przez okres 3 m-cy.